زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۸

سلام

خوبید

(این پست بیشترش درباره جام جهانیه)اول بهم تبریک بگید تیمم دیشب برد... من طرفدار آرژانتینم.... دیشب هم که ساحل عاج و زد...

ما رفته بودیم خونه یکی از همسایه هامون... خونه خریدن از اینجا رفتن... ما هم رفتیم به اونا سر بزنیم شب نشینی و این حرفا... تا رسیدیم بازی هم شروع شد... اونا هم یه پسر دارن دو سال ازم بزرگتره اسمش فرامرزه... تا فهمید من طرفدار آرژانتینم اون طرفدار ساحل عاج شد... بعد از اینکه تیم من دو تا گل زد اونم دیگه اومدش و آرژانتینی شد... البته تیم مورد علاقش فرانسهه... خلاصه بردیم

راستی امروز تیم ملی ساعت 5/7 بازی داره توروخدا دعا کنید ببره... اونا به دعای ما نیاز دارند(داشتی این تیکه رو).. اگه مکزیک و ببریم بعد با پرتغاله که شاید اونو ببازیم اما بعدش انگولا ور میزنیم و میریم بالا(اگه خدا بخواد)... ایشالا خدا کمکشون میکنه با دعای خیر ما( این تیکه رو هم داشتی بابابزرگی بودا)...

دیشب تا ساعت دو بیدار بودم داشتم حرفهای پیروانی(از بروبچ پرسپولیس) رو گوش میدادم بازی با یوگوسلاویو یه خوردشو داشت توضیح میداد منم رفتم تو اون حال و هوا... یادش بخیر اون موقعها

من شاید برم خونه عموم(کوچیکه) فوتبال و اونجا با هم باشیم... تا حالش بیشتر باشه به احتمال خیلی قوی سعید (قبلا توضیح دادم) هم بیاد...

من فعلا برم استراحت کنم تا بعد

بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد