زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۴۸

سلام

امروز چه روز بدیه.... حالم گرفتس ... داشتم عکسای پارسال تو مدرسه رو نگاه میکردم ... کلیپشم درست کردم اونم داشتم میدیدم... کلی رفتم تو اون حال و هوا ... دلم یه جورایی براشون تنگ شده ... دوشنبه ای داشتم از مدرسه برمیگشتم که یکیشونو تو اتوبوس دیدم... با اینکه زمان مدرسه ازش بدم میومد اما وقتی دیدمش خوشحال شدم ... من میخام رفیقامو ببینم .. اما درحال حاضر هیچکدوم تو دسترس نیستند

یه اهنگ ارش گرفتم .. از این قدیمیا ... اونی که میخونه ...  منو تنها نذار ... رو قلبم پا نذار... خیلی باحاله

امشب مهمون داریم از شمال اومدن ...دایی همسایه پایینیمونن قراره بیان خونمون.

برم که کلی کار دارم شنبه هم امتحان ریاضی هیچی نخوندم

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 5 آبان 1385 ساعت 07:17 http://antigirl2.blogfa.com

سلام میتی جون
اه
چقد این آرش جواده
شعر به این چوادی ندیده بودم
درکت میکنم خودم چند روز پیش نشستم فیلم اردومون رو دیدم
کلیا دلم تنگ شد
بازم بیا اونورا منم میام

باران شنبه 6 آبان 1385 ساعت 07:34

ای وبلاگت بد نیست
شوخی بود
موفق باشی

باران شنبه 6 آبان 1385 ساعت 12:26

ای وبت بدک نیست
شوخی کردم
راستی همسالیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد