زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۵۲

سلام

امروز تو مدرسه با یکی دعوام شد ... اما الان پشیمونم ..البت تقصیر اون بود که بعد من قاطی کردم ... تا اینجای کارش هیچیش بد نیست اما اون اخر که داشتیم میومدیم برگشتو از من خداحافظی کرد ... یه جوارایی پشیمون شدم ... منم جوابشو دادمو اون رفتو منم اومدم .. اخه هر روز همو میبینیمو تو کلاس همیم ... چشممون تو چشم هم میوفته بعد به جز شرمندگی هیچی نداره

یه جورایی گرفتم

از وسطای هفته بعدم امتحانامون شروع میشه یه هفتس اما امتحاناااااااااا

 

برم

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 19 آبان 1385 ساعت 16:06 http://lovepaste.blogsky.com

سلام مهدی جووون.مرامی چقدر دعوامی میکنی تو داداش.
بابا ولشون کن اینا همه بچه ان.ممنون که منو از یادت نمی بری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد