زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

سلام دوستان

بعد از مدتها بالاخره تونستم بیام

برم به چند ماهه پیش....تقریبا اردیبهشت ما یا شایدم اخرای فروردین بود که بهش قول دادم حتما تو امتحان های نهایی قبول شم....گذشت تا رسید به خرداد ماه و امتحانا شروع شدو یکی پس از دیگری میدادمو تا اینکه وسط امتحانا یه هفته ارتباطشو قطع کرد...جواب نمی داد اصابم ریخته بود بهم .... تو اون یه هفته هم دوتا امتحان داشتم که جفتشو خراب کردم و یکیشو تجدید شدم...وقتی بهش گفتم خیلی ناراحت شد اما خداروشکر وقتی کارنامه گرففتم گفتن که خودمون برات درستش می کنیمو درواقع قبولی خرداد برام زدن وقتی بهش گفتم بال دراورده بود باورش نمیشد..............خلاصه قبول شدیم

وسط امتحانا رفتیم داهات .... اونجا یه سوتی بد دادم ...... همه فهمیدن معتاد شدم..اره من معتاد شده بود ... یه اعتیاد خیلی بد.......همه عموم بابام مامان خلاصه همه فهمیدن

اونم وقتی فهمید اولش باورش نشد اما بعدش که متوجه رفتارهای من شد فهمید ..بهش قول دادم بذارم کنا و گذاشتم الان حدود یه ماهو خورده ای پاکی دارم.........

الانم دارم کارآموزیمو می گذرونم ..... فردا اخرین روزشه و تموم ........

جمعه هم کنکور دارم با اینکه چیزی نخوندم اما بازم برام دعا کنید...اگه قبول شم قول یه ماشینو گرفتم از بابام ...البت اگه نزنه زیرش

یکی نوشته چرا همیشه دلت گرفتس تو نظرات...میخام اینجا جوابشو بدم:

اگه همیشه دلم گرفتس اگه همیشه ناراحتم به خاطر یه غم بزرگه که هیشکی ازش خبر نداره ....نمی دونم چرا اینجوری شد...اما حالا که شده بایاد عشقو حال کنم اما واقعا بعضی موقع ها نمیشه..یعنی به قول داریوش

غیر گریه مگه کاری میشه کرد................کاری از ما نمیاد زاری بکن

امیدوارم بازم بتونم بیام

فعلا تا بعد

نظرات 8 + ارسال نظر
مانیا چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 14:29 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری.
پیش منم بیا خوشحالم میکنی.
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.

مرسی ..ممنون مانیای عزیز
حتما خوشحالم میشم

فرهاد چهارشنبه 2 مرداد 1387 ساعت 20:40 http://15khordadi.blogsky.com

سلام مهدی جان
خیلی وقت بود نبودی کلی نگرانت شدم از طرفی هم نمی تونستم باهات تماس بگیرم.
خودت در جریان مشکل من هستی به نظرم وقتی تو تونستی اون مساله رو که من هنوز باهاش مشکل دارم کنار بذاری اعتیاد که دیگه خیلی ساده تر از اون باید باشه!
دیگه کاریه که شده باید به بعد از این فکر کنی که مراقب خودت باشی و خطا نکنی.
خوشحالم که بازم اومدی
منو در جریان بذار
یا علی

سلام حاجی جون
دیگه نشد بیام دیگه...شرمنده
اما ساده تر نیست
منم خوشحالم که اومدی

آیدا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 15:22 http://www.oko.ir

خیلی جالب بود.
موفق باشی...

حدیث پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 15:37 http://vaksan.blogsky.com/

سلام
حالتون؟ خوبید؟
خیلی جلب بود همشو تا تهش خوندم .
ایندفه اپیدی خبرم کن
خوشمان امد...............
در کل باحال می نویسی .
پیش منم بیا خوشحال می شوییییییییییییییییییییم
کار ماری نداری؟
فعلا بای.

امید پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 17:36


سلام دوست عزیز
اگربدنبال راهی مطمئن و ،ساده و بدون هزینه برای کسب درآمد هستید؟.
سیستم تبلیغاتی 2horse mail مرکزی ایده ال برای شما خواهد بود.!!!!
*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
*** 3000 تومان جایزه عضویت
*** کسب 50 تا 100 تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب 20 تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب 1000 تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com

مانیا پنج‌شنبه 3 مرداد 1387 ساعت 20:19 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام مهدی جون.
لینکت کردم.

حضرت عشق پنج‌شنبه 17 مرداد 1387 ساعت 11:32 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

19 سال گذشت..

حضرت عشق به روز شد..
منتظرتم!

سلام دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 13:54 http://havayekhizesh.blogfa.com/

ما انجمن “ندا” متشکل از تعدادی از دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور هستیم که مثل همه شما در قفای آزادی دوانیم.
ابتدا کم بودیم و ناامید و سرگردان و مسیر پیش رویمان را سخت و بی انتها می دیدیم.
ولی امروز مفتخریم و سربلند که انجمن ما که در چندین استان نمایندگی دارد، خود را هوادار سازمان پرافتخار مجاهدین خلق میداند.
آری با غرور خود را هوادار سازمانی میدانیم که پیش از ما 120هزار عاشق آگاه و آزاده که جسارت “ایستادن” در برابر این پلیدان حاکم را داشتند به آن تأسی جستند و با خون خود حقانیت و ریشه داری آن را در جامعه ایران به اثبات رساندند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد