زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

ای خدا دلم خیلی گرفته............................

خدایا تو که این همه بزرگی ... تو که اینجور کارها واستکاری نداره ...  درسته ما ادما وقتی به مشگل بر میخوریم میاییم پیشت ....اما تورو به بزرگیت مارو ببخش......خدا خواهش میکنم ازت درست کن کارامونو..............خواهش میکنم...تورو به همین ماه عزیزت قسم میدم...خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا

از وقتی سر کار رفتم نزدیک یه ماه میشه ..... خیلی کمتر گریه میکردم یعنی یادم نمیاد گریه کرده باشم جز یه بار...اما الن که دارم اینو مینویسم بازم اشکام سرازیر شدن....خدا کمکم کن

نمی دونم چی شده ......فقط دوست ندارم اتفاقی براش بیفته

امیدوارم دوباره بتونم بیام البت ببه قول مانیای عزیز با اپ های شادتر

فعلا

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 10:53 http://15khordadi.blogsky.com

بازم سلام عزیز جان
خوشحالم که بهتری!
بازم دعا می کنم! توام همه ی هم سناتو دعا کن...
مراقب خودت باش

مرسی
من که خیلی محتاج دعام..همرم دعا میکنم
حتما

صاعقه دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 11:19 http://www.vadi.blogsky.com

امیدوارم مشکلت زود تر حل بشه.
ولی به مصلحت هم فکر کن.
خدا هست

مرسی عزیز
درسته مصلحت هم هست اما .............................
امیدوارم خودش کمکم کنه و همه چی درست شه

مانیا دوشنبه 11 شهریور 1387 ساعت 17:05 http://www.darpeyeshgh.blogsky.com

سلام مهدی جون.
ممنونم که بهم سر زدی داداشی.
بابا ای ول..یکی هم تو آپش ما رو تحویل گرفت.
مرسی جیگملم.
این شالله که همیشه شاد باشی.
روز خوش.
آپ کردی خبرم کن.
بابای.

سلام مانیای عزیز
مرسی منم ممنونم
خواااااااااااهههههههههههههشششششششششششش
همچنیین
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد