زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

بعد از اون که یه حوزاییی اشتی بودیم و زندگی شیرین شده بود....باز چند روزه نیست...هروقت نه زنگی نه صحبتی نه دیداری نیست احساس می کنم به فاصله فرسنگ ها از هم دوریم اما تا میبینمش احساس میکنم از هرچیزی به هم نزدیکتریم..... 

سر یه مساله ای گفت تو جمع زیاد بهم توجه نکن ...حتی فکر کردن به این قضیه هم منو داغون می کنه....اما طی دیروز و امروز که دیروز خونه بابابزرگم بودیم امروزم خونه خودشون که قربونی داشتن برای ماشینی که گرفته بو.دن نگام فقط وفقط رو گلهای قالی بود..اگر بالا میاوردم یه نیم نگاه بهش میکردمو سریع رومو برمیگردونم..به خاطر خودش...اا انگار تو مخم دارن رزیل کااری می کنن ...خیلی اذیت می شم...اما به خاطر اون این اذیت و دوست دارمو ملالی نیست جز ندیدنشو حرف نزدن زیاد باهاش........................ 

 

مرتضی هم درواقع همین امروز یعنی شنبه ۱۹ بهمن عازم شد کرمان..معلوم نیست بتونه عموم برش گردونه تهران واسه اموزشی یا نه..تو فامیل یه با اون زیاد جور بودم که اونم رفت ............ 

 

خدایا مواظب عشقم باشو کمکش کن.... 

 

راستی یه خطایی ازم سر زد...... 

 

گفتم یه حالی به مرتضی بدیم داره این اخریا می ره دلش واسه قبل تنگ نشه....رفتیم بیرون با مجتبی ..سه نفری...اما ........................................متاسفم 

 

خیلی حالم بده..همش دلم گریه می خاد 

 

یه کتاب گرفتم عالیجناب عشق ..معرکست...نوشته ر-اعتمادی ...حتما بخونید 

 

بابام امروز یه چیزایی گفت که نباید..............................درباره گرفتن ماشین ازمو ............................................................ 

 

فعلا

نظرات 2 + ارسال نظر
صاعقه شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 16:06 http://vadi.blogsky.com

سلام
من همیشه توی فاصله ی دو بار که بیام به وبت سر بزنم مثل آدمای عادی به یادت می افتم. منظورم اینه که مثلا فکر می کنم راستی مهدی قضیه ش چی شد با عشقش
انگار تو یکی از فامیلامونی یا عشقت دوست منه
خوشحالم که دوباره با هم خوبید هر چند ادم از کار شما ها سر در نمیاره

وحید شنبه 19 بهمن 1387 ساعت 21:16 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد