زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۱۳

سلام

فوتبالو دیدید

من سر کار بودم اونجا به زور دقایق اخر یه تلویزیون پیدا کردم و سریع فوتبالو گرفتم

دیدید که مساوی کردیم... من گفتم می بازیم... اما مساوی کردیم... گرچه مساوی در برابر انگولا باخت

 بحساب می یاد... اگه بازی و دیده باشید فهمیدید که زندی و مهدوی کیا و معدنچی و میرزاپور خوب بازی

 کردند

جناب آقای پیرمرد علی دایی هم کا ماششششششالللللللللللااااااااه رییییییده بود(البته ببخشیدا) بعد از اون

 مسعود شجاعی بود... اصلن من نمی دونم چرا اینو اورد تو این جوونههههه... شاید بازی های ملیش دو رقمی

 نشده باشه... اینو گذاشته اینم که هی سوتی می دددهه... منم اصابم خورد شده بود تو دلم فحش(فحش بد نه هااا)

می دادم بهش... بعد از اون رسول خطیبی بود که اونم فقط تک روی می کرد ... اصلن خوب بازی

 نکردیمااااا ...

برگشتنی تو میدونه هفت تیر کلی موتوری از این پلیس ملیس ها بوووووووود...  فک کنم برا ضد شورش

 بودند...

راستی امشب آرژانتین با هلند بازی داره... امیدوارم که ببره.... من که میکم قهرمان میشه

تا بعد بای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد