زندگی من

بدبختی

زندگی من

بدبختی

۱۴

اههههه... لللللعععععننننننننتتتتتت ببببهههههه ااییییییییییننننن ززززززززززننننددددددددگگگگگگگگگیییی

اینم زندگی ما داریم... همش به ما گیر می دن

اگه یه موقع خودکشی کردم بدونید تقصیر بابامه

دوست دارم با صدا بلند گگگگررررریییهه کنم

دوست دارمک یکی بزنه در گوشم

دوست دارم داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد بزنم(الکی)

دوست دارم.....................................

چپ میریم ... کککججججججاا بودی؟ راس می ریم ککجججججججججاااااا بودی

از در می یام تو میگه کججاااااا ببوووووووووودی؟ اصلن اصابم رو خورد کرده

انگار خودش بچه بوده بیرون نمی رفته با رفیقاش

انگار تا ساعت ۱۲ با کسی بیرون نبوده

خدا رو شکر ما رفیقامونم خلاف و سیگاری و غیره نیستند همه سالمن

مجتبی قراره بره یه جا کار کنه... من هم گفتم من هم باهاش برم ... قاطی کرده برام

میگه من دوست ندارم از این کارا بکنی...

به طور کاملا دهن ما رو سرویسسسسسسسسسس کرده(دیگه خودتون بفهمید دیگه)

خدایی شما ناراحت نمی شید جلو جمع پیش کل فامیل ضایع بشین.... یا هی بهتوون گیر بدن کجا بودی

مخصوصا این که پسر هم باشی ... اونم چی تو سن و سال ما

دیگه ادم از زندگیش سیر میشه(البته مکن که آدم نیستم)

نمی دونم شایدم برا خودم می گه... اما راهشو بلد نیست...مثلن امروز رفتیم استخر... منو دو تا عمومو با رفیق عموم

برگشتنی یه خورده دیر کردیم... ضررتتتتتییی زنگیده که کجایییید؟ چرا نمییاااااااد؟

بعد من گوشیو گرفتم میگه سریع بیا خونه باهات کار دارم

من تا اومدم میگم چی کار داری

میگه همین می خواستم بگم زودتر بیایی خونه

خدایی شما باشید نمی خاید خودکشی کنید

من برم شرمنده فقط اومدم اینو بنویسم راحت بخابم ... حالم واقعا بده

بای

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلاسی شنبه 3 تیر 1385 ساعت 01:35

سلام اقا مهدی
بابا همه پدرا همینطورین ..ما مث تو زیاد دارمی...حالا خوبه کا ربه تنبیه و اینا نمی کشه ...اینجا که ما شاهد کتک خوردن هم هستیم....
خوب نگرانت میشه ...دوستت داره...سن تو هم سن خطرناکیه....
یه روز میشه خودتم اینطوری برا بچه خودت سخت میگیری... اون روز بچه خودت میاد تو وبلاگش می نویسه و غر میزنه... (؛*
ما ها هم به نوعی این روزا رو گذروندیم...تا چشم به هم بگذاری تموم میشه...

ممنونم گیلاس خانومی که نظر دادی
نمی دونم شایدم حق با شما باشه
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد